19 mars 2012

Måndag och nya tag

En timmes body combat och middag senare sitter jag och slappar i soffan framför "Keeping up with Kardashians" (då kan ni förstå kvaliteten på TV-utbudet här i England:-). Jag gjorde varma smörgåsar till middag på formbrödet som jag bakade igår. Toppade dem med metwurst, gorgonzola, lök, tomat och en skiva vanlig ost. Mums.
Steve åkte till sina föräldrar idag och ska stanna till torsdag, så nu behöver jag inte fundera ut någon daglig meny utan jag gör det jag känner för och som jag tycker om. Ska bli intressant att se om han lyckas hålla sig till kosten när han är hos sina föräldrar.

På onsdag ska jag på ett seminarium med en kompis och man ska ha sina laptoper med sig. Eftersom jag inte hade någon datorväska från tidigare, och man inte precis kan komma bärandes med datorn i en Sainsburys plastkasse, så gick jag till TK Maxx under lunchen för att se vad de hade. Där hittade jag den perfekta väskan, i läder och till halva priset dessutom. Det är inte en utpräglad datorväska utan en vanlig axelväska men den har massor av rum för min dator och mycket annat. Mycket snyggare än vanliga, tråkiga datorväskor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...