28 mars 2012

3 gånger träning

Puh, kom just hem efter 45 min Body Attack, mitt tredje träningspass för dagen som började med timmes Tone på morgonen, följt av en timmes Power Walk i solskenet efter lunchen. Nu har musklerna i högra benet börjat protestera, så det är väl så här mycket de kan ta. Jag har dessutom träningsvärk i bröstmusklerna sedan gårdagens Body Conditioning. Eftersom jag är borta på helgen så tog jag lördagens Body Attack idag istället. Imorgon står det Zumba och Pilates på schemat och sedan är jag redo för fyra dagars lättja:-)

Vädret har varit helt underbart det här veckan, inte ett moln på himlen och allt högre temperaturer. Idag har det varit 23 grader och detsamma lovar de imorgon. Får nog bli en promenad imorgon också.

Lunch och middag de senaste dagarna har bestått av en ugnspannkaka toppad med malet kött och ost. Meningen var att jag skulle göra fyllda crepes i måndags men vår nya stekpanna har gett upp redan efter en veckan och bränner allt. Så mycket för schweizisk kvalitet.
Det intressanta med Englands flora och fauna är att träd och buskar vanligtvis blommar först och får löv sedan. På så sätt så döljs inte de vackra blommorna av stora gröna löv. Fantastiskt vackert.
Idag fick jag äääääääääntligen mina Marni-armband från H&M, efter 11 dagars väntan. Det stod att de skulle anlända efter 3-5 dagar. Det intressanta är att det tog 11 dagar att få en inrikesleverans, medan det tog 3 dagar för Steve att få ett paket från Taiwan, och det skickades inte med expressleverans?! Använder Royal Mail hästdroskor för att frakta post?!.
Armbanden kom in en fin låda.
Det är massiva armband men det gillar jag.
Den andra versionen. Nu väntar jag bara på att min andra Marni-armbandsbeställning ska anlända också. Den här gången får paketet gärna vara lite försenat och inte komma när vi är borta eftersom vår brevbärare har en tendens att dumpa paket vid ytterdörren där alla kan stjäla dem. Det är uppenbarligen för jobbigt att gå tre trappor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...