22 februari 2012

Jobb och fler semlor

Snart helg, längtar. Det är bråttom nu med jobbet och jag går på minutschema. Ryggen är inte heller nöjd med allt mitt sittande, trots en timmes gym mitt på dagen, och börjar bränna när jag sitter för länge. Ibland när jag korrläser något och inte behöver skriva så mycket så lägger jag mig på soffan med laptopen på magen. Då försvinner problemen men är inte den idealiska arbetspositionen i längden.

Idag åt jag min andra och sista semla för året, men istället för grädde så fyllde jag den med turkisk fullfet yoghurt och hallon. Det var en fyllning helt i min smak! Steve åt sin med grädde, söt som han är:-)
Annars så har Steve gett gymet ett andra försök idag och registrerade sig på nytt. Han kommer tyvärr inte att gå på mitt gym utan på ett som är hälften billigare men har inte lika många klasser som mitt (därför vill jag inte byta). Han försökte sig på sin första träning ikväll men kom tillbaka efter 20 minuter eftersom det var alldeles smockfullt på alla maskiner. Det får nog bli dagsträning för honom tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...