13 februari 2012

Badrum och bensprattel

Idag fick vi äntligen vår duschkabin monterad så nu är badrummet faktiskt klappat och klart. Jag trodde aldrig att den dagen skulle komma. Steve är naturligtvis extra glad eftersom han nu kan duscha "på riktigt" för första gången på tre veckor och utan att behöva oroa sig för att det är vatten överallt. Jag har ju duschat på mitt gym så mig har det egentligen inte gått någon nöd på. Jag ska ta foto av det färdiga badrummet imorgon.

Idag blev det till och med två duschar på gymet eftersom jag gick på Zumba kl. 13 (då inte hann igår) och Body Combat kl. 18.30. Skönt, känner mig full av energi.

När jag kom hem gjorde jag en omelett som jag fyllde med stekt kyckling, creme fraiche, gurka och paprika. Mumsigt och mättande.
Vill passa på att visa min somriga tröja som jag köpte på Zara i helgen. Jag gillar de pigga färgerna, kommer att passa bra till ett par jeans.
Imorgon är det Alla Hjärtans Dag. Jag har köpt Steve ett kort och lite smågrejer. Få se om jag får något kort av honom, han lyckades "glömma" att köpa ett ifjol. Jag var inte helt nöjd kan jag säga, är ju inte precis jobbigt att köpa ett enkelt kort, finns i varje matvaruaffär. På kvällen blir det iallafall en tur till Croydon och Little Bay igen, onödigt att bryta ett fungerande koncept:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...