9 januari 2012

Vårig januaridag

Idag har det varit tolv grader varmt här, nästan så att man kunde inbilla sig att våren är på väg.

På eftermiddagen promenerade Steve med mig till Clapham Junction, jag skulle till kiropraktorn samt söka födelsedagspresent till ännu ett födelsedagsbarn. Födelsedagarna duggar tätt i januari och februari:-). Halv sju var det dags för veckans första gympass, body combat, så nu känner jag mig riktigt nöjd. Om jag orkar till gymet på måndagen så brukar det innebära en aktiv vecka. Om jag hoppar över mitt måndagspass så är sannolikheten stor att jag också kommer att hoppa över fler träningar den veckan. Så funkar jag.

Eftersom jag åt min korvstroganoff till lunch så nöjde jag mig med en plocktallrik med gravad lax och creme fraiche, ostsallad, kokt ägg och coleslaw till middag. Mums.
Nu ska jag kolla på det tredje avsnittet av stjärnorna på slottet och sen blir det nog läggdags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...