14 januari 2012

Lördagsmorgonmys

Godmorgon alla. Hoppas ni har hunnit njuta av en härlig frukost i lugn och ro. Frukosten är dagens bästa måltid tycker jag, då är man som hungrigast och allt smakar gott. För er som inte har viktproblem, testa att äta choklad på morgonen, choklad smakar aldrig så gott som då:-)

Jag steg upp vid 10 imorse. Hade hoppats kunna sova ännu längre men Steve, som redan varit uppe ett par timmar och uppenbarligen vaknat på rätt sida i morse, väckte mig med en gosattack och överöste mig med både kyssar och kramar och sedan gick det inte att somna om igen. Man kan ju inte precis bli arg när man får ett sådant uppvaknande:-)

Dagens planer är en timmes Body Attack halv ett, ett besök på inredningsföretagen B&Q och Homebase för att bland annat köpa en ny värmare till badrummet (byggaren kommer nästa vecka, jippiiii!!!) och sedan fira Annikas födelsedag på en restaurang i centrum på kvällen.

Jag tog den nya Samsungen i bruk igår och hittills har jag tyckt att den varit lätt och logisk att använda. Snabb är den också, speciellt jämfört med min gamla Nokia. Jag fick världens tunnaste instruktionsbok med paketet så uppenbarligen är den inte svår att använda. Jag lyckades också koppla upp den till vår Wifi. Hoppas bara jag inte laddat och installerat något dyrt, får kolla när den första fakturan kommer:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...