7 januari 2012

Lördag och ungerskt

Trevlig lördag alla! Hoppas ni har haft en bra dag hittills.

Min dag började med en god frukost, följt av lite jobb och sedan ett jättesvettigt Body Attack-pass. Salen var full med folk och jag tror inte jag har sett så mycket folk på det här passet sedan i somras. Jag ger det ett par månader, sedan är vi nog tillbaka tillbaka till normalt antal igen:-)

Till lunch gjorde jag äggröra med ost som jag sedan åt med coleslaw. Jag och Steve ska testa på en ungersk restaurang i Soho ikväll så jag vill inte äta för mycket. Jag har haft mina ögon på restaurangen en längre tid och slog till när jag såg att de har 50 % rabatt. Många specialerbjudanden såhär efter nyår när folk ännu är mätta och panka efter den långa helgen.
Hoppas ni får en härlig dag och kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...