13 januari 2012

Dagens fynd

Idag var jag och fyndade på TK Maxx igen. Förut tyckte jag att affären var lite "råddig" men om man bara har tålamod att gå igenom klädställningarna kan man göra riktiga fynd, till och med Prada och Versace till mycket låga priser. Man vet aldrig vad man kan hitta för sortimentet förändras hela tiden beroende på vad de får in.

Förutom kläder, skor och väskor säljer de också inrednings- och kökssaker och när jag gick igenom deras utbud av dekorationsgrejer idag hittade jag den här ovanliga värmeljusstaken. Jag som är en stor fantast av allt som man kan sätta ljus i köpte den naturligtvis utan att tveka och är jättenöjd. Den ser ut som en riktig lampa.

Mysfaktorn ökade genast jag tände ljuset:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...