17 december 2011

Humorkväll

Trevlig lördag alla! Efter några droppar regn i morse har det nu klarnat upp och solen skiner. Enligt väderleksprognosen lär det ska bli 13 grader på onsdag när jag flyger hem till Finland. Skönt, då borde inte planen frysa fast på banan iallafall som ifjol.

Jag kom just hem från gymet och min veckovisa Body Attack så nu känns kroppen härligt genomjobbad. Eftersom jag ska ut och äta på restaurang ikväll igen blev det bara en kopp kaffe och LCHF-bröd med brieost till lunch. Jag älskar brieost och dessertostar i allmänhet (förutom getost, fy farao). Steve tycker lika mycket om dessertostar som jag tycker om lamm, dvs. inte alls, så när jag beställer ostbricka till efterrätt på restaurang kan jag aldrig vänta mig någon hjälp från honom och jag brukar oftast tvingas lämna hälften. Jag hatar att lämna mat, speciellt när man betalar för det:-)

Ikväll ska jag på stå upp-komedi i Balham med min amerikanska kompis Thad som varit på "tour" i London i en vecka. Jag har inte hunnit träffa honom tidigare på grund av mycket jobb och uppbokade kvällar men i kväll ska det ske:-). Steve förstår inte charmen med stå upp-komedi så han stannar hemma (har jag sagt att han är lite annorlunda oss andra?!:-))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...