23 november 2011

Will Young

Tillbaka igen. Jag hade så mycket att göra igår att jag inte hann annat än jobba.

Tänkte jag skulle visa några foton från Will Youngs konsert i måndags som var riktigt, riktigt bra. Han kan sjunga den killen och humor har han också. Det enda negativa är att insläppet var kl 19 men han började sjunga först 21.15, så vi satt och bokstavligen nötte träbänken i över två timmar innan han började. De hade i och för sig två uppträdanden före också men dem skulle jag gärna ha varit utan. Helt ok, men inga jag skulle köpa en CD av.
Först på scen var en tjej som hette Jodie Marie. Bra röst men varje sång lät likadan:-)
Sedan kom en grupp som heter Lawson. Jag kände faktiskt igen en av deras låtar. Sångaren och trummisen var riktiga snyggingar så man kunde iallafall vila ögonen på dem i 45 minuter.

Över två timmar senare kom ääääntligen Will upp på scen och brände av en massa hitter men även mer okända låtar i cirka 1,5 timmar. Åldern på publiken var bred, alltifrån 15-65-åringar.




En mycket bra show, trots många timmars väntan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...