5 oktober 2011

Mot kallare tider

Nu har jag ställt in min dator till svenskt tangentbord och ordningen är återställd på skrivfronten.

Nu är det absolut slut på sommaren för i år. Igår var det ännu ca 20 grader i solen men idag är det bara ca 15 och blåsigt. För att förbereda mig ytterligare inför kölden, både inomhus och utomhus, shoppade jag en urmysig kofta på GAP:s rea för £20 (mitt shoppstopp höll sig verkligen inte i många veckor). Koftan går till halva låret och har tre praktiska tryckknappar. Den hade också små bollar på axlarna och ärmarna men de tog jag bort genast. Tycker inte om sådan utkrusningar.

GAP har rea hela tiden så man kan alltid göra fynd om man orkar vänta ett par veckor, dessutom är kvaliteten bra tycker jag.
Jag gillar verkligen färgen, ljus beige (bilden gör den inte rättvisa)
Glömde förresten att berätta att vi nu har beställt och betalat duschkabin, toalettstol och handfat. Igår åkte vi in till stadsdelen Tooting i förrgår och hittade allt i samma affär, dessutom fick vi 20 % rabatt. Grejerna kommer att leveras den 17 oktober. När allt var klart promenerade vi till Wimbledon där vi firade med ett par drinkar. Allt kan att firas:-) Nu måste vi bara hitta snyggt och förmånligt kakel också.

Gårdagskvällens middag efter ännu ett besök till massören blev smaskiga kokosnötpannkakor med yoghurt som smaksatts med krossade hallon och lite Stevia för sötning. Jag har blivit en riktig pannkaks-/plättfantast, något jag aldrig var tidigare, såvida det inte var ugnspannkaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...