17 oktober 2011

Måndagskrångel

Måndagen började med att jag inte kunde logga in på de tre webbplatser som jag måste kunna logga in på för att arbeta. Hotmail, bloggar och andra icke livsnödvändiga sajter fungerade däremot hur bra som helst. Det var bara att sitta och vänta och pyssla med annat medan jag väntade på att vår internet-operatör skulle få anslutningen att fungera utan avbrott eftersom felet låg hos dem.

Vid 11-tiden började äntligen allt fungera igen och jag kunde börja jobba undan.

Halv 7 var det dags för veckans första gymbesök och ett svettigt Body Combat-pass. Nuförtiden går jag på gym sex av veckans sju dagar, men eftersom jag tycker det är kul så bryr jag mig inte om att minska, dessutom så räknar jag inte Pilates på torsdagen som "ordentlig" träning eftersom jag inte svettas:-)
Kvällens middag: blomkålsris, stekt finsk grillkorv och tomat. Enkelt och gott.

Förresten så har jag och Steve bokat en långhelg till Berlin andra helgen i november. November är väl inte den perfekta semestermånaden om man åker norrut, men sålänge det inte regnar och man har varma kläder så går det bra. Jag kände bara att jag ville ha en liten paus från allt jobbande och jag har hört mycket gott om staden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...