9 september 2011

Yes fredag!!

Och det innebär AW (After Work) drinkar. Efter den här veckan behöver jag det verkligen för att lugna nerverna. Nästa vecka är chefen tillbaka så då får han ta över skiten och jag tänker bara sitta och surfa på nätet:-)

Efter jobbet ska jag träffa Mia på drink, middag och säkert en eller två drinkar till i city. Vi ska äta italienskt (perfekt när man lever efter LCHF) på en restaurang nära China Town. Superbra mat trots att det ligger i värsta turistgrytan, -50 % på allt på menyn OCH en gratis flaska vin. Det kallar jag ett erbjudande som heter duga:-)

Vägde mig i morse efter två veckors uppehåll och ligger nu på 58,9 kg igen, yes. Orsaken till mitt väguppehåll var "the curse" när man går upp nästan hela sin kroppsvikt i vätska, som en torkad svamp. Jag sög upp ett helt kilo. Nu är balansen till all lycka återställd.

Idag är det riktigt skönt ute, molnigt men 23 grader. Sommaren verkar ha gjort en liten uppstickare.

Ha en trevlig kväll alla glada!!!

2 kommentarer:

  1. va? är det inte mest kolisar som bjuds på italienska restauranger i form av pasta o spaghetti? Hoppas ni får en trevlig kväll, skulle inte ha nåt emot att joina er, vi får ta det en annan gång. Hälsa Mia!

    SvaraRadera
  2. Hejsan svejsan, nej, italienska restauranger, riktiga sådana, är perfekta LCHF-restauranger för de har massor av grillade kött- och fiskrätter. Se till nu så att du får ditt tredje praktikplats här.:-)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...