21 september 2011

Snart är julen här, åtminstone enligt varuhuset Debenhams:-)

4 kommentarer:

  1. Selfridges har ocksa oppnat sin julavdelning pa lower ground floor :)

    SvaraRadera
  2. Mysigt:-D För en julfantast som mig så kan affärerna aldrig börja för tidigt.

    SvaraRadera
  3. Julstamning e harligt. Vi brukar julpynta var lilla lya redan i borjan av december sa vi hinner njuat innan vi aker till Finland. Igar kopte jag faktist biljetter till Lucia-firandet som ordnas i St Paul's Cathedral. Jag har hort att de ska vara jatte-vackert men jag har alltid tankt pa det nar biljetterna redan varit slutsalda. Har du nangang gatt pa de?

    SvaraRadera
  4. Jo, jag brukar också ta fram allt pynt och julgardiner i början av december. Skulle gärna göra det redan i november men Steve sätter stopp:-). Jag var till Lucia-konserten till St Pauls Cathedral ifjol och det var helt bra. Jag hade köpt de "billigare" biljetterna så satt ganska långt bak. Ta på/med dig mycket kläder för det blir kallt efter en stund:-)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...