6 september 2011

Lördagens fynd

Äntligen har jag fått tillbaka energin efter förra veckans sega trötthet, trots ett envist regnande idag.

Efter jobbet gick jag först på Body Combat (det var sista gången som den nuvarande superba instruktören höll i den, hon ska flytta till Sydafrika:-( ) följt av Pilates. Efter gymet kände jag mig tillräckligt i trim för att prova klänningen jag köpte på White Stuff (en av mina favoritaffärer) på outleten i Portsmouth. Av någon orsak tyckte jag att klänningen såg så stor ut i affären att jag köpte storlek 8 (motsvarar vår storlek 34 tror jag). Jag har inte burit storlek 34 sedan jag var typ 10 år. När jag provade den kände jag att det inte skulle finnas mycket "rörelseutrymme" men den gick på, och när jag väl rättat till underklänningen så kunde jag andas i den utan problem så den blir nog använd...bara jag håller vikten:-)
Söt fåll.
Jag slog också till på ett plastarmband från samma affär. Jag gillar stora smycken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...