5 september 2011

Ännu en måndag förbi

Ännu en vecka när jag sköter all koordinering av teamets projekt medan chefen är på semester. Jag har helt tappat intresset nu så det sker på ren viljestyrka. Vårt IT-team i Indien fick iallafall igång ett av programmen och jag kunde skicka ut projekt som lämnat ogjorda sedan förra veckan. Det tog ända till lunch innan jag hade hunnit ikapp och resten av dagen satt jag och försökte jobba på mina projekt och besvara frågor från olika håll. Om jag inte hade svaret så improviserade jag, det går det också ibland:-). Nästa vecka är troligen sista veckan som vi sitter på kontoret, skööööönt.

Efter jobbet var det dags för min månatliga massage. Gemma, min massör, är verkligen noggrann, hon till och med drar i tårna:-) Skönt är det fast hon trycker så hårt hon kan, jag är inte så värst smärtkänslig.

Innan massagen var klar hade min mage börjat kurra ordentligt och genast jag kom hem ställde jag mig vid spisen. Det blev inte särskilt avancerat ikväll men väldigt proteinrikt. Jag stekte malet kött och champinjoner i kokosolja, tillsatte en skvätt grädde (blev nämligen lite kryddstarkt) och avnjöt med en klick creme fraiche. Riktigt mumsigt. Ska köpa blomkål imorgon och steka blomkålsris till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...