14 augusti 2011

Söndagen hittills

Hittills har vi hunnit åka en sväng till Richmond och flanera runt i affärerna (hittade inget), äta en lätt lunch på den irländska puben O'neills och sedan en timme svettig Zumba.

Zumba-passet på söndagarna är av ent annan kaliber än de andra passen som jag varit på under veckan. Ibland verkar det som om låten är satts på fast forward för man får verkligen hålla tungan rätt i mun för att hinna utföra åtminstone 2/3 av alla rörelser, och gärna se lite graciös ut. Jag känner mig ibland lite som Bambi på is när jag försöker få ordning på mina långa ben och hänga med musiken, men svetting blir man.
Lunchen blev grillad chorizo och kyckling med majonnäs. Perfekt LCHF-val.

Ikväll blir det middag på Entree i Clapham Junction. Förra gången vi skulle dit hade de råkat ut för översvämning men det borde vara ok ikväll då det inte regnat på ett tag. Mmm, ser verkligen framemot middagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...