22 augusti 2011

Höstens färg

Jag såg den här chiffongblusen från Vero Moda på House of Frasier förra veckan. Eftersom jag beslutat mig för att bli lite mer förnuftig när det gäller shoppandet i höst (seriöst, hur mycket jobbkläder behöver man egentligen när man jobbar hemifrån?!) så tänkte jag på saken över helgen. Jag tänkte också jag skulle ta och prova den i Vero Moda-butiken på Oxford Street i lördags men den fanns inte där, så när jag idag såg att de bara hade två exemplar kvar på HoF så slog jag till. Det får bli mitt sista klädköp på några månader.
Jag provade den först när jag kom hem och den satt jättebra, ett plus för att den har ett underlager också som gör att den inte blir genomskinlig. Jag sa till Steve att nu får vi hitta på något evenemang att gå till så att jag kan använda den:-)

Annars så talade jag med min yngsta brorsa på telefon ikväll. Han fyller 30 år (vart har den lockiga och långhåriga lintotten tagit vägen?!) i slutet av september och hade beslutat sig för att mitt förslag att han och hans flickvän skulle fira här i London inte var så dåligt. Ett smart beslut!!:-) Vi hann ju inte träffas i somras så det ska bli jättekul att träffa dom igen och här i London finns det alltid mycket att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...