19 juli 2011

TK Maxx

Om ni har möjlighet så rekommenderar jag verkligen ett besök på någon av de många TK Maxx-butikerna som finns lite här och där. De köper in olika märken av kläder, väskor, skor, smink etc, många riktiga lyxmärken som Armani och Versace, direkt från tillverkarna och säljer dem ofta rejält under normalpris. Man kan göra riktiga fynd där om man orkar söka.

Det finns en TK Maxx nära mitt jobb i Monument och jag brukar ta en runda i affären då och då för att se om de fått in något nytt. Idag när jag kollade deras hylla med skönhetsprodukter hittade jag ett märke med ansiktskrämer som jag använt förut, DDF, men som är ganska dyrt. Nu var de rejält nedsatta. Den höga lådan till vänster kostar normalt £62 medan jag fick den för £15 pund. Den mindre lådan kostar normalt £80, nu sålde de den för £20. Det var för bra pris för att inte slå till. Det enda nackdelen är att man aldrig kan veta när de får in samma produkt igen men har iallafall möjlighet att prova en produkt till ett överkomligt pris och om man gillar den så kanske man är beredd att betala fullt pris.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...