19 juli 2011

Packat och klart

Ikväll har jag haft fullt program efter jobbet. Hem kl 17.30, äta middag och baka linfröbröd för mina frukostmackor. Body Combat kl 19 följt av Pilates kl 19.45. När jag kom hem vid 21-tiden gjord jag iordning lunchen och middagen för imorgon, omelettrullar fyllda med malet kött, creme fraiche, räkor i majonäs och sallad. En salig blandning men gott.

När maten var fixad började jag packa för semestern. Imorgon ska jag troligen träffa en kompis efter jobbet och på torsdag är det först gym och sedan middag i Richmond med Steve. Inte mycket tid över med andra ord.

Är det något jag är bra på så är att packa lätt, och när jag var klar hade jag bara lyckats fylla 1/3 av kappsäcken. Steve ska ännu sätta sina saker dit men det borde finnas mycket utrymme för shopping, precis som jag vill ha det:-). Eftersom vi ska bo hos mina föräldrar i min hemby i Österbotten så krävs inga galakläningar och man behöver inte ens byta kläder varje dag. Och man kan ju faktiskt tvätta dem. Om det nu riktigt krisar sig så kan jag alltid använda mina gamla kläder från 90-talet som ännu ligger i skåpen i mitt gamla rum:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...