6 juli 2011

Massage och sen mat

Idag var det dags för min månatliga massage och det verkar som om massören sett fram emot det lika mycket som mig:-) Hon berättade att när hon hörde att jag var hennes patient för dagen så utropade hon "yeyy"...eller "jippiii" på svenska då:-). Kanske ser hon mig som ett utmanade och intressant fall med mina ovanligt spända lårmuskler och skulderbladsknutar, vad vet jag:-). Timmen gick iallafall snabbt, speciellt då vi pratade nästan non-stop under hela timmen.

Till middag blev det två stekta korvar, nästan svarta eftersom korvar oftast säljs råa här i England och kräver ordentlig stekning för att inte bli kokta igenom, blomkålsris och coleslaw. Mmmmmm, gudagott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...