3 juli 2011

Lördagskvällen

Igår åt vi middag med ett gäng av Steves kompisar. Den italienska restaurangen låg på Wandsworth Bridge Road vilket var promenadavstånd från oss för ovanlighetens skull.
Kvällens outfit; tunika och caprijeggings från Vero Moda (en fråga, varför hör man alltid skandinaviska på Vero Moda på Oxford street?!...får de inte nog av kedjan hemma...eller är de kanske au pairer?!), kilklackar från Jones Bootmaker och väska Salvatore Ferragamo
Servicen var minst sagt lååååååååååååångsam. Det tog två timmar innan vi fick beställa och ytterligare en timme innan vi fick våra huvudrätt. Maten var god när den äntligen kom men servicen extremt dåligt.
Men får man sina drinkar i tid så är man glad ändå:-)

Några av de andra i gänget fortsatte på ytterligare några drinkar men eftersom vi lämnade restaurangen efter kl 11 så hade vi inte mycket tid innan baren stängde så jag och Steve beslöt oss för att skippa den sista drinken och vandrade hem.

Nu sitter jag pigg och kry framför morgon-TV. Lägenheten är städad, solen skiner och kl 4 ska jag gå på ett Zumba-pass. Tour de France har sparkat igång så Steve kommer att sitta som klistrad framför TV de kommande 2 veckorna så då kan jag lika gärna roa mig på egen hand:-)

Jag har också hunnit boka B&B till bröllopet i New Forest slutet av september. Vi kommer att åka redan på fredagen så att vi hinner se oss omkring i området lite, New Forest är ju trots allt en nationalpark med massor av olika promenad- och cykelstråk. Jag ser verkligen fram emot resan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...