1 juli 2011

Elände

Jag vägde mig som vanligt i morse och såg till min besvikelse att jag gått upp 0,4 kg. Det är säkert förra lördagens midsommarfirande som spökar, jag slog ju faktiskt på stort med både en glass och lite godis samt jordgubbar så det är väl de som straffar sig. Nå, jag fortsätter, får väl minska lite på mjölkprodukterna och öka mängden fett...det är oftast där felet ligger om man inte går ner eller går upp med den här dieten. Jag vet att min portionstorlek är ok men har kanske inte kännt mig lika mätt efter mina måltider. Mera bacon på faten med andra ord:-)

Nu hoppas jag naturligtvis också att en del av viktuppgången beror på mina nya muskler efter torsdagarnas body pump. Jag tror jag måste börja mäta mig också, har inte gjort det hittills.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...