29 juni 2011

Solen är tillbaka

Efter gårdagens försenade åskskur under lunchen, när jag naturligtvis inte hade paraply med mig (det låg i min väska på kontoret) så har nu vädret stabiliserat sig igen. Det ser ut att bli fint resten av veckan, om än inte 30 grader. Härligt.

Tänkte först gå till gymet igen efter jobbet, men efter två dagars intensiva body combat-pass beslöt jag mig för att låta musklerna vila och promenera hem från jobbet (eller halvvägs) istället. Är inne i en riktig gymperiod nu när jag tycker att det är så otroligt kul och skulle gärna gå varje kväll. Det är dock inte det ultimata om man vill få fysisk nytta av allt svettande då musklerna behöver vila för att växa.

Eftersom Steve ska hälsa på en kompis ikväll funderar jag också på att gå på bio och se en chickflick det går ett par nu som har fått bra feedback. Det får bli den senaste Transformers-filmen med Steve sen, som är mer en film för "riktiga män":-).

Den här veckan och nästa borde vi få höra om våra öden i företaget, eller åtminstone våra närmaste chefers öden. Det finns för många "chefer" i företaget, och engelska företag i allmänhet, utan erfarenhet eller bestämmanderätt att tala om, och det skadar inte att städa bort några pappersflyttare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...