11 maj 2011

Renovering med mera

Igår hade vi besök av mattläggaren, som också kommer att vara involverad i köksinstallationen tror jag, nya mått togs av toaletten och köket. Det ser nu ut som om alla har besökt oss som ska vara involverade i vår megarenovering (4 pers) och det ser ut som om vi äntligen får offerten i slutet av den här veckan, det har bara tagit ca 3 månader?!. Jag förväntar mig det värsta, så blir jag inte så chockad senare:-)

Jag befann mig på gymet när mattläggaren kom så jag slapp gå igenom vad vi vill ha gjort för fjärde gången. Jag började med 45 min Body Combat och sedan 1 timmes Pilates. Note to myself: ät inte en omelett med ost och grädde före ett intensivt gympass. Den låg som en sten i magen och gjorde mig nästan lite illamående. Illamåendet kan också delvis ha berott på att jag inte gillar omeletter alls, tycker det är rent ut sagt äckligt, men när det nu är så bra LCHF-mat så måste man försöka... Det är som med oliver. Jag gillar inte oliver heller, men testar en då och då ifall att smaken har förändrats men nix, tycker fortfarande inte om dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...