24 maj 2011

Naturkrafter och reseplaner

Det verkar som om vulkanutbrott är ett lika säkert vårtecken som lövsprickning nuförtiden, men långt ifrån lika efterlängtat. Speciellt inte nu.

Efter sju års intensiva påtryckningar och PR-kampanjer har min trogna vän och vapendragare Beatrice äntligen bokat flygbiljett till London. Jag har nästan känt mig som kejsar Nero ibland när jag avslutat nästan varje email, och träff, med orden "Och för övrigt så anser jag att du borde besöka mig i London". Enligt historien så avslutade Nero varje tal med "Och för övrigt så anser jag att Kartago bör förstöras". Nå, anyway, om allt går enligt planerna så anländer hon och hennes pojkvän/partner (vad kallas man när man är förlovade?) Markus på fredag och det ska bli hur kul som helst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...