12 april 2011

Färgförgiftning

Sommaren verkar vara över för den här veckan för nu är det bara runt 12 grader, brrrr. Imorgon blir det vinterjacka igen för jag frös i min tunna parkas på väg till jobbet i morse.

Det är inte mycket varmare inomhus hos oss måste jag säga. Steve har i brist på annat börjat måla dörrarna i vår lägenhet, hela 5 stycken, vita. Grundfärgen som var vattenbaserad luktade inget, men den oljebaserade ska vi inte tala om! Efter några timmar i ångorna börjar man nästan känna sig full. Så, för att göra luften i lägenheten någorlunda andningsbar så håller vi flera fönster öppna, dygnet runt. Det var ett nöje att gå till Pilates ikväll kan jag säga er.

Imorgon ska jag träffa Maria och Linnea igen på drinkar och middag. Ser fram emot det. Jag har bokat bord på Kettners så nu ska de också introduceras för den vackra inredningen, den virriga men mycket vänliga servicen och sist men inte minst den goda maten:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...