5 mars 2011

Vårklänning

För några dagar sedan när jag gick omkring bland vårens kläder på House of Frasier såg jag en underbar klänning i deras egen kollektion. Vuxet beslöt jag mig för att tänka på saken och gå tillbaka dagen efter igen och eventuellt prova. Igår var jag tillbaka och jag gillade fortfarande klänningen men hoppades nästan att den inte skulle passa när jag provade den. "Tyvärr" satt den som klippt och skuren:-) Att den såldes med 20 % rabatt gjorde inte saken sämre så den fick följa med hem. Den blir snygg med skinny svarta jeans eller tights.
Klänningen har A-skärning och puffärmar och är mörkblå med små fågeltryck i ljusblått och rött. Älskar A-skärning, perfekt för en person utan bröst, bak eller midja som jag. Jag är varken äppel- eller päronformad, snarare bananformad:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...