12 mars 2011

Trevlig lördag

Har just avslutat min frukost och sitter nu och dricker min andra mugg kaffe för dagen. Huvudet känns lite segt efter gårdagens middag och fredagsdrinkar med Tina men de var det värt för det var en mycket trevlig kväll som vanligt.

Vi åt på Kettners efter jag tyckte att hon behövde uppleva den mysiga restaurangen. Hon var mycket imponerad och sa att hon absolut kommer att ta sin pojkvän dit.

Idag skiner solen och enligt väderleksprognosen ska det vara ganska behaglig temperatur, och stiga under veckan. Det gillar vi. Dagens första programpunkt kommer att bli Body Attack för lite seriös svettning och ikväll blir det middag på samma turkiska restaurang som förra lördagen. Vi borde kanske också promenera iväg till vår lokala B&Q och Homebase för att kolla köks- och tolettinredningar. Kul att det äntligen ser ut som om vi kommer igång och att vi kommer att inleda sommaren med en ny och fräsh lägenhet.

2 kommentarer:

  1. Behöver man boka bord till Kettners? Eller gör du det via toptable eller nån dylik sajt? Skulle vara kul att pröva stället nu när jag åker över till London om en månad.

    SvaraRadera
  2. Hejsan, jo, man bokar via toptables webbsida för att få 50 % rabatt. Registrera dig till sidan och sen är det bara att söka Kettners efter, boka. När ni kommer till restaurangen behöver du bara uppge ditt namn och säga att du bokat via toptable och deras 50% erbjudande. Då får du en lapp som du sedan ger till servitören när det är dags för betalning. Om de glömmer ge dig lappen är det ingen fara, du säger bara till:-) Här är direktlänken: http://www.toptable.com/venue/?id=2404
    Erbjudandet är giltigt fram till den 3 april men de verkar förlänga det genast dagen efter det går ut. Hoppas ni gillar restaurangen lika mycket som jag och de som jag släpat dit:-)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...