24 februari 2011

Happy Birthday

Jag är inte mycket för födelsedagar och vill helst att dagen ska passera obemärkt. Vem vill fira att man är ett år närmare döden typ:-)Det var dock svårt att undvika vad som var på gång när det här mötte mig utanför lägenheten när jag kom hem från jobbet i fredags. Steve hade verkligen gått "all out" i år och då fyllde jag inte ens jämnt:-)
Det fortsatte in i vardagsrummet

En vacker otroligt tulpanbukett väntade också på mig. Gillar verkligen tulpaner

Som pricken över i hade han också köpt ljus i form av "Happy Birthday". De brann som facklor, han hann knappt gå de 5 metrarna från köket till vardagsrummet, där jag satt, innan de brunnit ut:-) Så gulligt.

1 kommentar:

  1. grattis i efterskott! Trevligt gjort av Steve att ordna det lite festligt hemma, det uppskattas alltid.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...