4 februari 2011

Fredagsnöjen

Kom just tillbaka till kontoret efter en snabbis till Scandinavian Kitchen där jag bunkrade upp med lördagsgodis och en burk med smörgåsgurka. Steve jobbar imorgon och då tyckte jag att det skulle passa bra att tröstäta lite godis:-).

Jag kommer dock inte bara att ligga och lata mig imorgon utan har också bokat in mig till ett Body Combat-pass på gymet. Förhoppningsvis kommer jag att förbränna alla kalorier jag sedan kommer att äta i form av godis.

Ikväll blir det middag på nordafrikansk restaurang och stå upp-komik i Balham med Steve. Ett perfekt sätt att varva ned inför helgen; god mat och många skratt. Hoppas de inte sätter oss framför scenen för det är alltid dom stackarna som häcklas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...