5 februari 2011

Första klassens träningspass!

Pust och flämt, det var en Body Combat som hette duga, jag är totalt slut. Det är länge sedan jag har tränat så att jag nästan känt blodsmak i munnen. Hääärligt.

Det är verkligen hälsosamt att träna något helt annat emellanåt, för hur vältränad man än känner sig så finns det alltid områden som kommer i skymundan (något som bl.a gymets överpumpade bodybuilders borde tänka på). 30 minuters konditionsträning före varje styrketräningspass är inte detsamma som t.ex. 1 timmes intervallträning i Body Combat där takten är otroligt hög. Jag gillar när jag inte orkar utföra alla repetitioner av en rörelse, det ger mig något att arbeta emot.

Efter gymet släpade jag mig, ännu pionröd i ansiktet, till matvaruaffären och köpte ingredienser till min laxpaj som jag ska göra senare och nu har jag dammsugit hela lägenheten. Helgen kan börja. Steve ringde också och sa att han bara kommer att jobba till kl 6 ikväll för stordrickarna, de två rugbylagen, har bortamatcher idag. Super.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...