22 januari 2011

Pust och stön

Det blev lite väl roligt igår så idag har jag mått som jag förtjänat. Min kompis mådde inte bättre hon med både baksmälla och ordentlig huvudvärk. Jag hade ingen huvudvärk trots att jag blandade friskt, eller den botades snabbt med en Burana, men jag har varit otroligt seg och inte orkat sätta min fot utanför dörren på hela dagen. Jag har dock slutat säga att jag ska aaaaaldrig dricka mer för det vet jag kommer att hålla, men jag måste minnas att äta ordentligt före jag ska ut på en blöt fest.

Uppenbarligen hade jag också lyckats väcka Steve när jag kom hem. Ja, försök själva att klä av er när ni är fulla, balansen är verkligen inte som den ska:-)

Nå, imorgon är en ny dag och då är det tillbaka till mitt mer hälsosamma leverne.

2 kommentarer:

  1. usch, låter inte så roligt med baksmälla. Jag har dock lärt mig efter otaliga huvudvärkar dagen efter att nuförtiden dricka vatten samtidigt som vin eller annan sprit. Då späds alkoholen ut och jag slipper dubbelseende och baksmälla dagen efter.

    SvaraRadera
  2. Det brukar jag också intala mig, före jag ska ut och festa, men sen glömmer jag bort det i "fyllan och villan":-) Det endas sättet att få i mig vatten är att beställa "white eller red wine spritsers" med sodavatten:-)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...