4 januari 2011

Ännu ett rea-fynd

Jag verkar ha flyt nu i min rea-shopping. Den här lila klänningen hittade jag på Oasis idag, sänkt från £50 till £25.

Det här får nog vara det sista inköpet för den här rean tror jag, måste ju spara lite pengar också.

Steve träffade sin "chef" idag för första gången sedan deras sammandrabbning och det visade sig att han ännu inte anser sig ha gjort något som helst fel, att det är alla andras och speciellt då Steves fel, så det lär nog inte räcka länge innan Steve säger upp sig. Det går ju inte i längden att jobba med en sociopat och eftersom de bara är tre på jobbet så kan man ju inte att undvika honom heller. Nå, jag tror på karma och den där idioten får nog det han förtjänar förr eller senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...