16 december 2010

Lady Gaga

Så är jag då tillbaka efter kvällens Lady Gaga-konsert i O2-arenan i Greenwich som var helt enastående, hon är som en unga Madonna men med mycket bättre sångröst.

Jag och Annika började iallafall kvällen med några drinkar och middag för att varva ned efter en stressig dag och vecka.

Jag var så hungrig att jag glömde fota min huvudrätt men efterrätten, kanelvåffla med glass, var verkligen inte fyskam heller. Som att äta mjuk pepparkaka.
O2 var full till första plats. Jag och Annika hade platser på sidan av scenen och såg riktigt bra. Det är ganska svårt att få dåliga platser på den här arenan. Här följer några foton från konserten.









Jag är verkligen nöjd över zoomen på min kamera. Den tar också bra foton utan blixt trots att ljuset inte är så bra.
Nej, nu är de dags att gå och lägga sig. Jag har tagit ledigt imorgon så jag ska försöka sova riiiiiktigt länge. Jag såg nästan lika mycket emot min lediga dag som konserten:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...