1 december 2010

Julpynt och vin

Ikväll har jag satt upp mina mörkröda julgardiner, kanske lite skrynkliga men jag hoppas att de "rätar ut sig" med tiden, och tagit fram lite annat julpynt, bland annat det här mini-änglaspelet som jag köpte i Köpenhamn i höstas. Den obligatoriska elljusstaken satte jag upp redan i helgen.
Vi öppnade också en av Medallion-flaskorna som jag köpte i Marrakesh. Vi beställer alltid det vinet när vi besöker den nordafrikanska restaurangen i Hammersmith. Där kostar en flaska 18 pund, på tax free i Marrakesh, 7,50 euro...på restaurangen i Marrakesh, 28 euro. Där kan man tala om prisskillnad:-). Man kan dock inte köpa vinet på vanliga vinaffärer här så det är värdefulla droppar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...