13 december 2010

Frossfest

Ikväll har Annika och jag haft en riktig frossfest i Angel men vad kan man annat göra för att få upp humöret på en måndag än ”tröstäta”:-). Vi började med en Singapore Sling på en kubansk bar...
och fortsatte med en massa grillat kött, sallader, ris och olika såser på den brazilianska restaurangen Rodizio Rico. Vi blev mätta av att bara se alla köttspett som de bar omkring.
Trots att vi nästan rullade ut ur restaurangen fanns det ännu rum för italiensk glass. Så otroligt många goda smaker att välja mellan.
Jag valde tillslut jordgubbscheesecake, cookies and cream en annan med choklad, kex och nötter.

Imorgon blir det skridskoåkning vid Somerset House vid Themsen. Få se hur det går, jag har inte åkt skridskor sedan högstadiet och jag skulle inte vilja skämma ut mig alltför mycket:-)

2 kommentarer:

  1. vi gästade också Rodizio Rico i somras i Notting Hill men vi borde säkert ha valt den i Angel istället, jag tyckte det var lite väl ont om plats i restaurangen, men maten var ok.

    SvaraRadera
  2. Du menar den i Bayswater? Jag har varit till den också men den var inte alls lika bra, vi satt i källaren då. I den här sitter alla på samma våning.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...