14 november 2010

Söndagssysslor

Det blev en riktig helkväll igår hos Ivonne. Ena minuten var klockan 12 och nästa så var den 2. Så blir det när man inte har träffats på en stund och man har mycket att prata om, tiden rusar iväg. Vi tittade också på X Factor och Rebecca och Matt gjorde oss inte besvikna.

Idag har jag tagit det ganska lugnt och bara varit på Pilates. Jag var dock så hungrig under pilatisen att allt jag kunde tänka på var att äta och inte att andas.

Jag trodde också att det min dator höll på att packa ihop. Jag satt och surfade på nätet när jag plötsligt fick meddelandet att hårddisken är full plus och har allvarliga fel. Internet slutade också fungera. Jag försökte defragmentera och reboota men inget hjälpte. När det kändes som om det enda jag kunde göra var att tömma hela datorn och installera XP igen och klickade runt på datorn för att ta reda på hur jag skulle göra (min CD-drive hade också slutat fungera) fick jag av en slump frågan om jag ville återställa datorn till en tidigare tidpunkt. Jag hade inget att förlora och klickade Ja och 3 minuter senare fungerade datorn lika perfekt som tidigare. Ett mirakel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...