13 november 2010

Lördagskväll i Hammersmith

Idag har jag inte gjort många knop, har hållit mig inne hela dagen förutom en snabbvisit till affären för att köpa en flaska vin att ta med mig till Ivonnes ikväll. Vi ska kolla X Factor hos henne och till en kompiskväll framför TV hör det naturligtvis snacks och drinkar. Den enda nackdelen med att åka och hälsa på Ivonne är att hon bor 15 minuters promenad från närmaste busstopp, ok på sommaren men mindre ok på vintern när det är kallt, mörkt och ofta regnigt. Nå, det gör ju att man piggnar till när man går för att ta bussen hem:-)

Imorgon åker Steve till sina föräldrar i södra England och kommer tillbaka först på onsdag men då har jag redan åkt till Marocko. En hel vecka utan min kramgoa karl:-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...