19 oktober 2010

Tillbaka i vardagen

Efter en mycket intensiv helg i Köpenhamn är det tillbaka i ett höstkallt, speciellt inomhus, London. Inte lika kallt som i Köpenhamn dock men där har de iallafall råd att värma husen:-).

Trots att helgen var jättekul var det ändå skönt att komma hem igen och främst då till Steve. Jag tänker ofta för mig själv att vilken tur jag har som har en kille som är glad när jag kommer hem och som jag är glad att komma hem till. Vi har varit tillsammans i 4,5 år och det känns nästan som om vi träffades igår.

Ikväll är det speltestning efter jobbet med tjejerna igen så jag hinner nog inte ladda upp några bilder från Köpenhamn men det finns alltid imorgon, då har jag bara kiropraktorn inplanerad.:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...