17 september 2010

Restaurangfredag

Det blir mycket uteätande idag. På lunchen ska hela teamet ut och "fira" en kollega som just blivit pappa med ett besök på en japansk restaurang.

Middagen kommer jag och Steve att avnjuta, får jag hoppas, på en för oss ny restaurang inte långt från där vi bor. Den har fått bra recensioner så efter att ha passerat den på min väg från Clapham Junction och hem i fyra år är det nu dags att ta steget in.

Under middagen tänker jag försöka övertala Steve att vi ska åka till Bethnal Green, som ligger i nordöstra London, i morgon. Jag fick inbjudan från en kollega till en konstgalleria/pop-up-affär där man kan köpa billig konst och dylikt från nya och ännu okända konstnärer. Det kan vara lite svårt att få Steve så lång från sin London-komfortzon, men med lite lock och pock och outtalade "hot" så kanske det går:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...