11 september 2010

På väg till Greenwich

Jag och Steve började dagen med att städa lägenheten så nu är allt så rent som det kan bli. Till lunch blev det uppvärmd köttbullsås och pasta som var om möjligt ännu godare än igår. Jag tycker att maten ofta smakar bättre dagen efter, speciellt grytor och såser. Det är som om smakerna kommer fram ännu bättre efter att rätten fått vila ett dygn.

Efter lunchen gick vi en runda på Wandsworth shopping center. Det är lyx att ha ett shoppingcenter 5 min från där man bor, dessutom ett shoppingcenter som får allt bättre utbud. På River Island hittade jag ett par lågskaftade läderskor som jag alls inte behövde och som jag köpte. De åker på ikväll.

Nu är det dags att åka iväg så vi hörs mer imorgon. Ha en trevlig kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...