6 september 2010

Grå måndag

Så är veckans tråkigaste dag över och jag överlevde utan några större draman. Jag lämnade jobbet lite tidigare för att hinna ta tunnelbanan innan de stängde stationerna. Jag åkte raka vägen till gymet för veckans första besök och svettades bort lite av helgens frossande. Jag passade också på att väga mig för första gången sen jag kom tillbaka från semestern. Jag låg som tur var på min normala vikt, dvs. 5 kg för mycket för min smak, men iallafall hade jag inte lagt på mig 5 kg.

Steves dag var också helt ok, bättre än förra fredagen sa han. Hans svärande kollega var tillbaka på jobb och var både social och trevlig, han måste vara inne i en bättre period. Steves andra kollega sa att han måste gilla Steve för när han själv började jobba på idrottsplatsen för ett år sedan fick han inte ett ord ur mannen på tre dagar. Jag sa till Steve att han borde jobba på mentalsjukhus eller liknande eftersom han alltid får så bra kontakt med "svåra" personer:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...