30 augusti 2010

Mitt senaste fynd

I dag hade jag och Steve kommit överens med Annika om att äta lunch på ett nytt buffeställe i Wimbledon som heter Jimmy's Spices. De serverar indisk, thai, kinesisk och italiensk mat samt sallader och efterrätt till ett bestämt pris. Maten är helt ok även om efterrätten var lite av en besvikelse (kanske lika bra:-). På kvällarna brukar det vara bättre eftersom de har ännu fler rätter att välja mellan.

Jag och Steve anlände till Wimbledon en timme på förhand så att vi skulle hinna kolla i affärerna på shoppingcentret. På Debenhams hittade jag äntligen ett armbandsur som jag sökt i flera månader, dvs. en vit klocka i metall UTAN alla billiga falska diamanter som det verkar vara väldigt inne att beströ damklockor med. Debenhams är inte en av mina favoritaffärer men av någon orsak har de alltid det jag söker när jag misslyckats på alla andra ställen.

En sak mindre på min "wish list", skönt, nu borde jag bara hitta ett par svarta boots med smala skaft (önska mig lycka till!!) och en bättre digitalkamera så att jag är förberedd inför min Marockoresa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...