20 augusti 2010

Äntligen fredag

...det var inte en dag för tidigt, jag lider väl fortfarande av tidsskillnaden på 2 timmar mellan England och Finland:-)

Igår fick Steve slutligen nog av vår långsamma laptop efter att ha suttit och väntat i 30 minuter på att en webbsida skulle öppnas (jag överdriver inte) och ominstallerade hela skiten på nytt. Det tog nästan två timmar att få allt installerat igen men det var det värt för nu är den tämligen snabb igen. I helgen ska jag försöka ladda upp några foton från semestern för det borde inte vara en heldagsuppgift längre.

På lunchen idag gick jag till Marks & Spencer och provade en klänning som jag tittat på redan före semestern. Jag provade bara en storlek då av lathet och var inte helt säker även om jag gillade både mönstret, färgen och designen. Jag beslöt mig för att tänka på saken och göra ett nytt försök efter semestern om den fortfarande fanns kvar ,vilket den gjorde. Det slutade med att den fick följa med hem. Färgen passar både på sommaren och vintern så jag borde få stor användning för den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...