12 juli 2010

Söndagsluch i Putney

Igår promenerade vi till Putney i det ännu vackra vädret och åt lunch på vår gamla favorit Hudson's. Jag valde rökt lax på potatisbröd med creme fraiche, en väldigt enkel men otroligt god rätt. Den ska jag servera till förrätt på någon av mina middagar tror jag.
Till huvudrätt slog jag till med paella vilket ledde till att vi fick vänta i över 30 minuter på våra rätter men god var den och MYCKET fick man. Det skulle ha räckt till 4 personer.
På väg tillbaka såg vi två ridande poliser som höll på att skriva ut böter till en man i Audi...de har snabba hästar här i England:-)

2 kommentarer:

  1. Din blogg har snabbt blivit en av mina favoritbloggar. Efter att i juni varit på ett par dagars semesterresa till London väcktes intresset för staden och jag ville läsa mera.Du skriver intressanta och trevliga inlägg om er vardag i London. Hälsningar från en svenskösterbottning.

    SvaraRadera
  2. Hej, jättemycket tack för de glädjande orden!!! Det blir lite att man skriver i blindo men jag försöker få in lite av varje så att alla ska hitta något...kanske lite väl mycket matinlägg men det är ett av mina specialintressen så svårt att undvika;-)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...