25 juli 2010

Söndag i samma stil som lördag

Idag har jag gjort nästan exakt samma saker som jag gjorde igår, först slapp frukost, sedan en svetting timme på gymet och slutligen ett par timmars solande i den brunbrända och torra parken. Det har varit varmt men ganska molnigt idag vilket innebar att jag fick hela parken för mig själv. Det är ju inte solskenet man blir brun av utan de osynliga strålarna och de tränger ju genom moln också.

Jag lekte med tanken på att åka in till Westfield shopping-center efter gymet men valde parken istället. Jag har köpt nästan allt jag ska ha med mig hem redan och jag kan alltid ta en tur in till Oxford Circus på lunchen den här veckan.

Nu sitter jag och kollar på gamla repriser av "Come dine with me" (Middag hos mig 7.30, eller vad det heter på svenska) och väntar på att Steve ska komma tillbaka från sina föräldrar. Han borde dyka upp om en timme eller så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...