27 juli 2010

Semesterförberedelser

Idag köpte jag de sista presenterna som jag ska ta med mig hem, tror jag. Jag har också börjat packa eftersom jag har planer både för imorgon kväll och torsdag kväll.

Jag brukar normalt inte packa förrän kvällen före men tänkte jag skulle göra ett undantag den här gången eftersom jag och Steve ska på min kusins bröllop dagen efter vi kommer fram. Jag vill inte riskera att jag glömmer någon del av min genomtänkta utstyrsel:-). Bröllopskläderna kommer vi dock att ta med oss i handbagaget ifall Finnair planerar att lämna vårt bagage efter sig, igen.

Jag lyckades också klistra ihop två fingrar med snabblim när jag limmade ihop en sko som gått sönder. Jag var nästan tvungen att bända isär dem med kniv. Farliga saker, snabblim.

Nu är iallafall det mesta i kappsäcken, biljetterna utskrivna och nu återstår bara att boka minitaxi till flygfältet, men det får Steve göra på onsdagen.

2 kommentarer:

  1. hoppas ni får en riktigt trevlig semester i Finland! Här har vi ju haft toppenväder förutom idag när det regnat lite,men det har gjort att luften rensats lite och det känns svalt och skönt ikväll.

    SvaraRadera
  2. Tack, vi ser verkligen fram emot det! Hoppas det blir två veckor med sol och värme så man kan åka och simma och ligga på beachen. Jag kollade just väderleksprognosen och såg att det ska bli 28 idag men bara 18 på lördag:-)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...