3 juli 2010

Konsertplaner

Jag går alldeles för sällan på konserter, musikaler och teater och då bor jag i en stad med ett enormt och högklassigt kulturellt utbud. Man tänker att man ska göra det sen, men sen verkar aldrig bli av och man fortsätter i samma spår.

Jag och Steve har pratat om att vi faktist måste ta oss i kragen, eller jag har pratat och Steve har hållit med:-) Han är oftast glad att hänga på sålänge någon annan ordnar biljetter, lat?!, inte alls:-)

Igår satt jag och slösurfade på jobbet och beslöt mig för att kolla vilka konserter som går i London under de närmaste månaderna. Jag såg då att Steves favoriter, Feeder, kommer att hålla en spelning i oktober. Jag gillar dem också och ringde Steve och frågade om jag skulle boka även om platserna kanske inte är de bästa. Jag har aldrig hört Steve så medgörlig, det var yes, yes hela vägen:-). Så, nu är biljetterna köpa

Det här är min favoritsång av Feeder, Feeling the moment:
http://www.youtube.com/watch?v=MjgQLEZ6vjY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...