19 juli 2010

Festlig lördag

På lördagen firade vi då Steves nya jobb "på riktigt". Vi mötte upp med Ivonne och Seth på Best Mangal i West Kensington för en brakmiddag, vi orkar sällan äta efterrätt där. Jag iddes inte ta några foton härifrån för jag tror jag har visat bilder på Mangals mat i säkert 3 - 4 inlägg redan:-).
West Kensington är inte precis den stadsdel man går till om man vill festa men det finns, naturligtvis, ett par, tre pubar där. Efter middagen fortsatte vi för ytterligare några drinkar till The Cumberland Arms inte långt från Olympia. Det var konstigt tomt där men då fanns det ju mer plats för oss:-)

Jag och Ivonne köpte en flaska mousserat vin, ska man festa så ska man göra detLägg till bild ordentligt. "Karlarna" nöjde sig med tråkig öl.

Så här glada blev vi sen. Note to myself, måste klippa pannluggen.

Det här var det enda fotot av många som Steve godkände att jag fick sätta upp på bloggen, lite otydligt eftersom det var taget utan blixt:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...